Statystyki
abyś perfekcyjnie znał zachowania swoich klientów
Kontroluj to, skąd pochodzi ruch na Twojej stronie oraz to, skąd użytkownicy na nią trafiają, aby móc pielęgnować najlepsze i najważniejsze źródła reklam. Kontroluj to, w jakim są wieku, jak często powracają na Twoją stronę oraz jak wiele wykonują czynności na stronie, które mają dla Ciebie jakąś wartość (konwersje) – np. wykonanie połączenia telefonicznego względem łącznej ilości odwiedzin wszystkich użytkowników na stronie (CTR i ROI). Jak wiele osób wychodzi ze strony szybciej niż po minucie, jak wielu ogląda więcej niż np. 3 podstrony oraz które podstrony są najczęściej lub najrzadziej odwiedzane. Kontroluj, to w którym miejscu Twoi użytkownicy decydują o zamknięciu strony i wyciągaj odpowiednie wnioski.
Zbieraj te dane, aby nieustannie poprawiać i rozwijać swoją stronę i nigdy nie pozwolić, aby Twoi potencjalni klienci uciekli do konkurencji.
Narzędzia
które sprawią, że Twoja konkurencja zostanie daleko w tyle
Wyobraź sobie sytuację, w której możesz identyfikować użytkowników na Twojej stronie. Sprawdzić co na niej robili, czym się najbardziej interesowali i czego szukali. Co by było, gdybyś razem z taką informacją mógł otrzymać dane kontaktowe do tej osoby, wraz z mailem, telefonem, nazwiskiem i nazwą firmy? Oczywiście całkowicie zgodnie z prawem oraz zasadami RODO.
Następnie mógłbyś sprawić, że system będzie oceniał zaangażowanie użytkownika, nadawał mu punkty za każde działanie podjęte na Twojej stronie, (które sam określisz), automatycznie wyświetlał Klientowi dopasowane reklamy i wysyłał eksperckie artykuły nawiązujące do tematu, który zainteresował użytkownika na Twojej stronie – oczywiście po to, aby zachęcić go do działań powodujących konwersję (np. wysłanie maila z zapytaniem o współpracę). Narzędzie, które pozyskuje prawdziwe opinie o Twojej firmie i robi to w sposób bezpieczny dla Ciebie, chroniąc Cię przed krzywdzącymi komentarzami – czy to nie byłby system, który wart jest każdej kwoty?
Co jeżeli mógłbyś widzieć co dokładnie robią użytkownicy na Twojej stronie poprzez nagrania video, pokazujące ruchy kursora oraz kliknięcia, a następnie na bazie takich informacji poprawiać stronę do perfekcji? Co gdybyś mógł wyłączyć 98% wejść na Twoją stronę, które generują roboty i przepalają Twój budżet reklamowy? Co by było, gdybyś mógł napisać artykuł ekspercki pod SEO z użyciem narzędzi, które będą w czasie rzeczywistym podpowiadać Ci jak ten artykuł musi być zbudowany, abyś wskoczył na pierwsze miejsce w wyszukiwarce Google pod wskazaną frazą związaną z Twoim artykułem, uwzględniając przy tym 10 innych, najlepszych artykułów konkurencji w Google? Co gdybyś miał narzędzie, które samodzielnie ociepla relację z Twoim Klientem i na bazie tego co Klient wykona na Twojej stronie lub czego nie wykona – dopasowuje do tego kolejne działania i je automatycznie wykonuje? Wysyła maila, zaproszenie na LinkedIn’ie lub sprawdza, czy aby na pewno Klient przeczytał Twoją ofertę wysłaną w PDF’ie. Mało tego, wie, które strony Klient z tego pdf’a faktycznie przeczytał, ile razy, ile sekund spędził na każdej z podstron, które strony ominął, czy jak wiele razy ją wydrukował.
A teraz najlepsze. Wiesz, że takie narzędzia istnieją i są całkowicie legalne oraz zgodne z RODO? Mało tego – zapewne jako Klient, byłeś ich “użytkownikiem” już setki razy. Z naszych obserwacji wynika, że coraz więcej firm korzysta już z takich narzędzi do podnoszenia jakości swoich usług oraz zwiększania własnych przychodów poprzez odpowiednie reagowanie na to, co użytkownicy robią na stronie firmowej.
Z nami nie tylko poznasz te narzędzia, ale także pomożemy Ci je wdrożyć na Twojej stronie internetowej. Dzięki temu, na przestrzeni czasu poznamy w pełni przyzwyczajenia Twoich użytkowników, ich zachowania i oczekiwania. Na bazie tego, będziemy mogli doskonalić Twoją stronę, aż do perfekcji.