Strona firmowa dla branży przemysłowej
Strona firmowa
Stworzenie designu, zakodowanie i wdrożenie strony wizerunkowej
———–
Link do kart konceptu graficznego:
https://xd.adobe.com/view/54745cb7-1088-46fe-9249-f8dc32382123-0127/
———–
Grafika: Indywidualnie zaprojektowany przez nas projekt graficzny wraz z motywem przewodnim oraz całą szatą graficzną, przyciskami, ikonami czy też podstroną 404.
Technologia wykonania: WordPress
System zarządzania treścią na stronie: CMS WordPress – dopasowany do potrzeb klienta
Żadnych szablonów, żadnych gotowców, żadnych webuilderów typu Elementor – wszystko wykonane pod oczekiwania inwestora.
———–
Opis realizacji:
Combi Engineering Sp. z o.o. to producent zbiorników i urządzeń ze stali nierdzewnej dla przemysłu spożywczego, farmaceutycznego, kosmetycznego i chemicznego. Dla naszego Klienta wykonaliśmy nowoczesną stronę wizerunkową, która pełni funkcję informacyjną, zwiększa świadomość konsumenta o marce i buduje wizerunek firmy. Naszym założenie było stworzenie profesjonalnego charakteru strony, w taki sposób, aby trafiała do grupy docelowej, a więc dużych, zagranicznych partnerów biznesowych. Projektując layout postawiliśmy na minimalizm, tworząc jednocześnie niepowtarzalny motyw graficzny, dla którego bazą był sygnet z logo naszego Klienta.
Stworzenie designu, zakodowanie i wdrożenie strony wizerunkowej
———–
Link do kart konceptu graficznego:
https://xd.adobe.com/view/54745cb7-1088-46fe-9249-f8dc32382123-0127/
———–
Grafika: Indywidualnie zaprojektowany przez nas projekt graficzny wraz z motywem przewodnim oraz całą szatą graficzną, przyciskami, ikonami czy też podstroną 404.
Technologia wykonania: WordPress
System zarządzania treścią na stronie: CMS WordPress – dopasowany do potrzeb klienta
Żadnych szablonów, żadnych gotowców, żadnych webuilderów typu Elementor – wszystko wykonane pod oczekiwania inwestora.
———–
Opis realizacji:
Combi Engineering Sp. z o.o. to producent zbiorników i urządzeń ze stali nierdzewnej dla przemysłu spożywczego, farmaceutycznego, kosmetycznego i chemicznego. Dla naszego Klienta wykonaliśmy nowoczesną stronę wizerunkową, która pełni funkcję informacyjną, zwiększa świadomość konsumenta o marce i buduje wizerunek firmy. Naszym założenie było stworzenie profesjonalnego charakteru strony, w taki sposób, aby trafiała do grupy docelowej, a więc dużych, zagranicznych partnerów biznesowych. Projektując layout postawiliśmy na minimalizm, tworząc jednocześnie niepowtarzalny motyw graficzny, dla którego bazą był sygnet z logo naszego Klienta.