Audyt strony internetowej

Sprawdźmy jak można poprawić skuteczność Twojej aktualnej strony www

Skuteczność strony internetowej to nie przypadek.

Neuromarketing behawioralny, psychologia sprzedaży, design i wiele innych...

Twoja strona nie generuje żadnych zysków? Czas sprawdzić dlaczego

Analiza Twojej strony www pod kątem poprawnego zaprojektowania jej układu, kolejności segmentów, użycia tak zwanych punktów CTA, ale także wdrożenia celów marketingowo sprzedażowych, zaprojektowania UX & UI wykorzystania zasad biznesowo sprzedażowych czy też analiza motywu przewodniego, designu strony i jego spójności z identyfikacją wizualną.

Analiza Twojej strony pod kątem biznesowym

czyli poprawny UX, UI, lejek, układ, komunikaty, plan strony, kolejność segmentów itd.

Prześwietlimy Twoją stronę także pod kątem biznesowym

Na skuteczne pozyskiwanie klientów, wpływa nie tylko przemyślany design czy nowoczesna struktura Twojej strony.

Skuteczne komunikaty na stronie, ich prawidłowe rozłożenie, przemyślana narracja ścieżki dla klienta, która jest spójna z jej realnymi celami i oczekiwanymi przez Ciebie konwersjami. To wszystko ma ogromy wpływ na pozyskiwanie nowych klientów za pomocą strony www. Nasza analiza nie opiera się tylko na designie Twojej strony, ale przede wszystkim na prawidłowej jej konstrukcji pod kątem biznesowych celów. Dzięki naszej analizie dowiesz się, dlaczego klienci wchodzą na Twoją stronę, ale nie konwertują na kwalifikowane leady.

Analiza konkurencji

W ramach audytu sprawdzimy także jak wypada Twoja strona na tle konkurencji pod kątem wyników w Google, szybkości działania, zaindeksowanych słów kluczowych czy też poprawnego wyświetlania się na telefonach.

Poznaj błędy, które hamują Twój biznes

czyli co dokładnie dla Ciebie sprawdzimy

Biznesowy audyt strony internetowej to kompleksowa analiza wielu jej aspektów, mających na celu wskazanie braków, błędów lub przestrzeni do poprawy, aby strona www mogła osiągnąć większą skuteczność w pozyskiwaniu nowych klientów dla Twojej firmy.

  • Układ graficzny / design
  • Heurystyki
  • Zasadność contentu
  • Komunikaty
  • UX & UI
  • Lejek skuteczności
  • Kolejność segmentów i ich zawartość
  • Dostępność strony
  • Zrozumiałość przekazu
  • Podstawa analiza SEO
  • Wykorzystanie CTA
  • Spójność motywu
  • Skuteczność pod kątem biznesowych celów strony

Raport w postacie pliku PDF z podziałem na uwagi i błędy podzielone według ich priorytetów i wymagalności poprawy.

Możliwość przeprowadzenia dodatkowych konsultacji biznesowych na spotkaniu online, pod kątem otrzymanej analizy i omówienie uwag do strony internetowej w czasie rzeczywistym wraz z konsultacją dotyczącą proponowanych przez nas zmian.

Dopracuj swoją stronę do perfekcji

Projektowanie skutecznych stron internetowych to bardzo skomplikowane zadanie - głównie z puntu widzenia wymaganego, rozległego zakresu umiejętności. Wiedza z psychologii sprzedaży, neuromarktingu behawioralnego, znajomości technik sprzedażowych, marketingu sprzedażowego czy też wiedza z zakresu projektowania UX & UI. Do tego wiedza i umiejętności graficzne, programistyczne, wiedza z zakresu SEO, budowania skutecznego contenctu na stronie i umiejętność tworzenia inspirujących historii, które mają prowadzić przez Twoją stronę klienta konwersji.


Ile to kosztuje

czyli jak będzie przebiegała nasza współpraca...

Ilość podstron: Do 10
podstron
Do 15
podstron
Do 20
podstron
Powyżej 20
podstron
Cena za wykonanie audytu 2200 zł 2700 zł 3000 zł Indywidualnie
+ Analiza biznesowa live
(online do 2h)
+ 500 zł + 600 zł + 700 zł Indywidualnie

Jak to wygląda w praktyce?

czyli jak będzie przebiegała nasza współpraca...

Rozmowa
Poznanie się
Na tym etapie porozmawiamy o Twojej branży, celach jakie miała realizować strona oraz do kogo powinna trafiać.
Współpraca
Podpisanie umowy i rozpoczęcie prac
Po ustaleniu wszystkich szczegółów, będziemy mogli podpisać umowę i rozpocząć audyt Twojej strony
Design.
Analiza strony pod kątem graficznym
Naszą pracę zaczniemy od analizy Twoje strony pod kątem poprawności graficznej i znalezieniu ewentualnych błędów estetycznych.
UX, UI, ścieżki użytkowników
Użyteczność z punktu widzenia klienta
Na tym etapie przeanalizujemy to, jak porusza się po Twojej stronie - czy wszystko jest intuicyjne oraz czy łatwo dotrzeć do kluczowych informacji. Zbadamy także, czy ścieżki użytkownika są prawidłowo zaprojektowane i prowadzą odwiedzającego po wszystkich kluczowych informacjach na temat Twojej firmy, usługi czy innych ważnych informacji.
Lejek skuteczności
Biznesowa skuteczność Twojej strony
Zbadamy, czy strona jest w stanie w obecnym układzie realizować kluczowe założenia biznesowe, takie jak konwersje, cele po prostu pozyskiwanie nowych klinetów.
Raport
Zrozumiały dla każdego w formie PDFa
Cała nasza analiza zostanie umieszczona i przekazana w formie przejrzystego, zrozumiałego i wzbogaconego o nasze komentarze oraz wskazówki PDFa. Taki dokument może służyć jako narzędzie do własnego użytku, lub do przekazania wykonawcy strony, co powinien na niej poprawić.
Analiza raportu
Nagranie video z omówieniem raportu
Poza raportem w formie PDF, otrzymasz nagranie video, na którym nasz pracownik omówi najważniejsze aspekty Twojego raportu
Konsultacje live
Omówienie audytu na spotkaniu online
Możesz skorzystać z dodatkowej możliwości konsultacji biznesowej online, gdzie poza otrzymanym PDFem, przeprowadzimy dwugodzinne spotkanie online, na którym omówimy wszystkie aspekty audytu i będziesz mógł z nami skonsultować wszystkie uwagi.
Skontaktuj się z nami

Szukasz rzetelnej firmy, która wykona dla Ciebie profesjonalną stronę internetową, ale masz jeszcze mnóstwo pytań?

A może potrzebujesz porady na temat swojego pomysłu?

Skontaktuj się z nami i omówmy wspólnie Twój projekt 🙂

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez firmę Samatix Hadelko Mateusz z siedzibą w Kędzierzyn-Koźle, 47-200, ul. Piastowska 7/3, moich danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zadane przez formularz kontaktowy za pośrednictwem kanałów komunikacji, które wskazałem/am w formularzu, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Tym samym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w powyższym formularzu w celach handlowych i marketingowych przez wskazaną powyżej firmę Samatix. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.