Audyt strony internetowej
Sprawdźmy jak można poprawić skuteczność Twojej aktualnej strony www
Skuteczność strony internetowej to nie przypadek.
Neuromarketing behawioralny, psychologia sprzedaży, design i wiele innych...
Twoja strona nie generuje żadnych zysków? Czas sprawdzić dlaczego
Analiza Twojej strony www pod kątem poprawnego zaprojektowania jej układu, kolejności segmentów, użycia tak zwanych punktów CTA, ale także wdrożenia celów marketingowo sprzedażowych, zaprojektowania UX & UI wykorzystania zasad biznesowo sprzedażowych czy też analiza motywu przewodniego, designu strony i jego spójności z identyfikacją wizualną.
Analiza Twojej strony pod kątem biznesowym
czyli poprawny UX, UI, lejek, układ, komunikaty, plan strony, kolejność segmentów itd.
Prześwietlimy Twoją stronę także pod kątem biznesowym
Na skuteczne pozyskiwanie klientów, wpływa nie tylko przemyślany design czy nowoczesna struktura Twojej strony.
Skuteczne komunikaty na stronie, ich prawidłowe rozłożenie, przemyślana narracja ścieżki dla klienta, która jest spójna z jej realnymi celami i oczekiwanymi przez Ciebie konwersjami. To wszystko ma ogromy wpływ na pozyskiwanie nowych klientów za pomocą strony www. Nasza analiza nie opiera się tylko na designie Twojej strony, ale przede wszystkim na prawidłowej jej konstrukcji pod kątem biznesowych celów. Dzięki naszej analizie dowiesz się, dlaczego klienci wchodzą na Twoją stronę, ale nie konwertują na kwalifikowane leady.
Analiza konkurencji
W ramach audytu sprawdzimy także jak wypada Twoja strona na tle konkurencji pod kątem wyników w Google, szybkości działania, zaindeksowanych słów kluczowych czy też poprawnego wyświetlania się na telefonach.
Poznaj błędy, które hamują Twój biznes
czyli co dokładnie dla Ciebie sprawdzimy
Biznesowy audyt strony internetowej to kompleksowa analiza wielu jej aspektów, mających na celu wskazanie braków, błędów lub przestrzeni do poprawy, aby strona www mogła osiągnąć większą skuteczność w pozyskiwaniu nowych klientów dla Twojej firmy.
- Układ graficzny / design
- Heurystyki
- Zasadność contentu
- Komunikaty
- UX & UI
- Lejek skuteczności
- Kolejność segmentów i ich zawartość
- Dostępność strony
- Zrozumiałość przekazu
- Podstawa analiza SEO
- Wykorzystanie CTA
- Spójność motywu
- Skuteczność pod kątem biznesowych celów strony
Raport w postacie pliku PDF z podziałem na uwagi i błędy podzielone według ich priorytetów i wymagalności poprawy.
Możliwość przeprowadzenia dodatkowych konsultacji biznesowych na spotkaniu online, pod kątem otrzymanej analizy i omówienie uwag do strony internetowej w czasie rzeczywistym wraz z konsultacją dotyczącą proponowanych przez nas zmian.
Dopracuj swoją stronę do perfekcji
Projektowanie skutecznych stron internetowych to bardzo skomplikowane zadanie - głównie z puntu widzenia wymaganego, rozległego zakresu umiejętności. Wiedza z psychologii sprzedaży, neuromarktingu behawioralnego, znajomości technik sprzedażowych, marketingu sprzedażowego czy też wiedza z zakresu projektowania UX & UI. Do tego wiedza i umiejętności graficzne, programistyczne, wiedza z zakresu SEO, budowania skutecznego contenctu na stronie i umiejętność tworzenia inspirujących historii, które mają prowadzić przez Twoją stronę klienta konwersji.
Ile to kosztuje
czyli jak będzie przebiegała nasza współpraca...
| Ilość podstron: | Do 10 podstron |
Do 15 podstron |
Do 20 podstron |
Powyżej 20 podstron |
| Cena za wykonanie audytu | 2200 zł | 2700 zł | 3000 zł | Indywidualnie |
| + Analiza biznesowa live (online do 2h) |
+ 500 zł | + 600 zł | + 700 zł | Indywidualnie |
Jak to wygląda w praktyce?
czyli jak będzie przebiegała nasza współpraca...
