Stworzenie strony internetowej dla branży transportowej
Strona firmowa
Wykonanie projektu graficznego strony firmowej wraz z zakodowaniem i wdrożeniem.
———–
Link do kart konceptu graficznego:
– https://xd.adobe.com/view/a0b53234-8b00-4f26-8af9-1e3bd3584bcc-f5e6/
———–
Grafika: Indywidualnie zaprojektowany przez nas projekt graficzny wraz z motywem przewodnim oraz całą szatą graficzną, przyciskami, ikonami czy też podstroną 404
Technologia wykonania: WordPress
System zarządzania treścią na stronie: CMS WordPress – dopasowany do potrzeb klienta
Żadnych szablonów, żadnych gotowców, żadnych webuilderów typu Elementor – wszystko wykonane pod oczekiwania inwestora.
———–
Opis realizacji:
Alza Cargo to dynamiczny zespół z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży spedycyjno-transportowej. We współpracy stworzyliśmy nowoczesną stronę internetową, która spełnia założone na początku pracy cele: pełni funkcję informacyjną, pomaga budować pozytywny wizerunek firmy i zwiększa świadomość konsumenta o marce. Tworząc design strony firmowej mieliśmy na uwadze upodobania grupy odbiorczej, a szatę graficzną oparliśmy o wskazane przez Klienta kolory.
Wykonanie projektu graficznego strony firmowej wraz z zakodowaniem i wdrożeniem.
———–
Link do kart konceptu graficznego:
– https://xd.adobe.com/view/a0b53234-8b00-4f26-8af9-1e3bd3584bcc-f5e6/
———–
Grafika: Indywidualnie zaprojektowany przez nas projekt graficzny wraz z motywem przewodnim oraz całą szatą graficzną, przyciskami, ikonami czy też podstroną 404
Technologia wykonania: WordPress
System zarządzania treścią na stronie: CMS WordPress – dopasowany do potrzeb klienta
Żadnych szablonów, żadnych gotowców, żadnych webuilderów typu Elementor – wszystko wykonane pod oczekiwania inwestora.
———–
Opis realizacji:
Alza Cargo to dynamiczny zespół z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży spedycyjno-transportowej. We współpracy stworzyliśmy nowoczesną stronę internetową, która spełnia założone na początku pracy cele: pełni funkcję informacyjną, pomaga budować pozytywny wizerunek firmy i zwiększa świadomość konsumenta o marce. Tworząc design strony firmowej mieliśmy na uwadze upodobania grupy odbiorczej, a szatę graficzną oparliśmy o wskazane przez Klienta kolory.