Strona wizerunkowa dla lotniska
Stworzenie projektu strony firmowej z modułem sklepowym wraz z zakodowaniem i wdrożeniem.
———–
Link do kart konceptu graficznego:
https://xd.adobe.com/view/4121b7a3-ae84-4510-8eed-ff69948c9d60-1472/?hints=off
Grafika: Indywidualnie zaprojektowany przez nas projekt graficzny wraz z motywem przewodnim oraz całą szatą graficzną, przyciskami, ikonami czy też podstroną 404
Technologia wykonania: WordPress + WooCommerce
System zarządzania treścią na stronie: CMS WordPress – dopasowany do potrzeb klienta
Żadnych szablonów, żadnych gotowców, żadnych webuilderów typu Elementor – wszystko wykonane pod oczekiwania inwestora.
———–
Opis realizacji:
Aeroklub Gliwicki działa jako samodzielny klub i jest właścicielem lotniska o powierzchni ok. 50 ha. Naszą współpracę rozpoczęliśmy od analizy potrzeb i stworzenia formularza oczekiwań, który jasno nakreślił stawiane przed nami cele. Zadaniem było zaprojektowanie strony firmowej, która będzie budowała pozytywny wizerunek firmy, a także będzie pełniła funkcję informacyjną dla obecnych i nowych klientów. Określiliśmy grupę odbiorczą i z myślą o niej wybraliśmy graficzny motyw przewodni. Jednocześnie zachowaliśmy wskazane przez Klienta kolory, a także nieco biznesowy styl. Oprócz standardowych podstron zaprojektowaliśmy m.in. moduł sklepowy, strefę pilota, cennik czy stronę ogłoszeń. Przejrzysty design pozwala na intuicyjną obsługę strony, a branżowy motyw dodaje charakteru i zachęca potencjalnych fanów lotnictwa.