Wykonanie strony wizerunkowej dla kliniki
Strona firmowa
Stworzenie projektu strony wizerunkowej wraz z zakodowaniem i wdrożeniem.
———–
Grafika: Indywidualnie zaprojektowany przez nas projekt graficzny wraz z motywem przewodnim oraz całą szatą graficzną, przyciskami, ikonami czy też podstroną 404
Technologia wykonania: WordPress
System zarządzania treścią na stronie: CMS WordPress – dopasowany do potrzeb klienta
Żadnych szablonów, żadnych gotowców, żadnych webuilderów typu Elementor – wszystko wykonane pod oczekiwania inwestora.
———–
Opis realizacji:
Menvita to kompleksowa klinika andrologiczna, skupiająca wysokiej klasy specjalistów zajmujących się wszystkim zaburzeniami i chorobami męskiego układu płciowego. Głównym zadaniem nowej strony jest zwiększenie konwersji, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, a także zwiększanie świadomości o marce. Zgodnie z wizją naszego Klienta, strona ma stanowić unikatowe narzędzie do zdobywania informacji o chorobach i problemach zdrowotnych mężczyzn, dlatego postawiliśmy na typowo męską stylistykę z przewagą kolorów ciemnych. Na stronie uwzględniliśmy możliwość rezerwacji terminów, umawiania wizyt i wykonywania płatności, zaprojektowaliśmy także blog z przejrzystym układem najnowszych wiadomości.
Stworzenie projektu strony wizerunkowej wraz z zakodowaniem i wdrożeniem.
———–
Grafika: Indywidualnie zaprojektowany przez nas projekt graficzny wraz z motywem przewodnim oraz całą szatą graficzną, przyciskami, ikonami czy też podstroną 404
Technologia wykonania: WordPress
System zarządzania treścią na stronie: CMS WordPress – dopasowany do potrzeb klienta
Żadnych szablonów, żadnych gotowców, żadnych webuilderów typu Elementor – wszystko wykonane pod oczekiwania inwestora.
———–
Opis realizacji:
Menvita to kompleksowa klinika andrologiczna, skupiająca wysokiej klasy specjalistów zajmujących się wszystkim zaburzeniami i chorobami męskiego układu płciowego. Głównym zadaniem nowej strony jest zwiększenie konwersji, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, a także zwiększanie świadomości o marce. Zgodnie z wizją naszego Klienta, strona ma stanowić unikatowe narzędzie do zdobywania informacji o chorobach i problemach zdrowotnych mężczyzn, dlatego postawiliśmy na typowo męską stylistykę z przewagą kolorów ciemnych. Na stronie uwzględniliśmy możliwość rezerwacji terminów, umawiania wizyt i wykonywania płatności, zaprojektowaliśmy także blog z przejrzystym układem najnowszych wiadomości.